Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~OnaBezNicku | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany14.07.2007 @22:39:43 ostatnio na stronie28.02.2013 @21:39:23



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty18 komentarze650 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~alala    29.04.2008 @00:02:02
dziękuję
~JaKaatarzyna    28.04.2008 @20:21:03
Pięknie dziękuję
_______
Znasz to? Nie znasz, bo to moje.
~lovedelete    28.04.2008 @17:40:17
dziekuje
~pistrix    24.04.2008 @17:02:38
nie Ty jedna ja sama tak pomyslałam, ale potem stwerdziłąm ze jak bystra dziewczyna to skuma ze to nie ironia i tak tez sie stało
pozdrawiam
~Nika666    08.04.2008 @15:30:52
Dzięki i pozdrawiam : P
_______
"Żyć to przekształcać się w dzieło sztuki"
~Thanais    08.04.2008 @12:58:33
Rozmaicie to bywa - ten portret ok, 3 godzin, bo trzeba było ręcznie domalować tło...
Dziękuję pięknie
~FOQS    08.04.2008 @07:42:56
nie ma za co poprostu fajne zdjęcie dlatego tak skomentowałem pozdrawiam
~Thanais    04.04.2008 @22:59:15
To zaszczyt i przyjemność dla mnie
~Thanais    04.04.2008 @22:54:07
~Thanais    04.04.2008 @22:52:33
Dziękuję! Twój komentarz to radość dla mnie
-Suzume    28.03.2008 @11:25:48
dzięki
~bojalubietakinie    20.03.2008 @13:14:24
dzięki :D
~akjam    06.03.2008 @22:32:25
punkt za spostrzegawczość
weekend u znajomych
_______
konstruktywną krytyke prosze...
~marko2323    08.11.2007 @14:41:29
dziękuje
staram się ...
~szumac    31.10.2007 @14:12:02
dziekuje slicznie..
~keke    15.09.2007 @09:31:22
senks dear
~chroma    23.07.2007 @10:38:26
dzieki
~jovi    19.07.2007 @09:24:22
bardzo dziękuję
~Lalaith    15.07.2007 @10:08:06
dzieki
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt